با روی کار آمدن دولتِ روحانی و سیاست‌های خاص آن در جلب نظر قدرت‌های جهانی خصوصاً آمریکا، برنامه فضایی کشور دچار رکود شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به منظور تشریح فعالیت های صورت گرفته در وزارت کار امشب وزیر کار به برنامه صف اول می رود.
با توجه‌ به حجم بالای تجارت کشورهای حوزه خلیج فارس با آمریکا و نیز روابط درهم‌تنیده اقتصادی با این کشور، در نخستین روزهای رکود اقتصادی در واشنگتن تأثیرات آن در این کشورها نمایان می‌شود.
رکود بزرگترین اقتصاد اروپا
بررسی یک شاخص اقتصادی در آمریکا نشان می دهد که این کشور به زودی وارد رکود اقتصادی خواهد شد.
بارسلونا تصمیم به تعطیلی بارسا تی وی در تلاش برای کاهش هزینه ها گرفته است. باشگاه اسپانیایی به شرکت مخابراتی چند ملیتی تلفنیکا اطلاع داده است که قرارداد خود را در تابستان امسال تمدید نخواهد کرد. انتظار می رود در هفته های آینده بیانیه رسمی از سوی این تیم ارائه شود.
خودروساز سوئدی کونیگزگ که در حوزه توسعه هایپرکارهای عملکردبالا فعالیت دارد، با رگرا سابقه چشمگیری را از خود به جا گذاشته است.
«شورای عالی ورزش» که بعد از سال ها رکود و ایستایی مجددا مورد توجه قرار گرفت در حالی دوره جدید حیاتش را سپری می کند که جز «صدور حکم» فعالیتی پیرامون آن انجام نشده است.
پپ گواردیولا در تنها 15 سال فعالیتش به عنوان مربی فوتبال در سطح اول اروپا، توانسته برنده 34 جام شود.
شرکت هایی که با فناوری نوین فعالیت دارند مسیر بلوغ خود را طی کرده و امروز به دنبال افزایش بهره وری هستند؛پس اشتغالزایی در این شرکت ها می تواند جاذبه ای برای تمرکز سیاست گذاری ها به شمار رود.
بررسی ها نشان می دهد که مستاجران به دنبال خانه هایی هستند که با بودجه خود همخوانی داشته باشد و از سوی دیگر مردم خانه های خود را نمی فروشند که یک وقت مستاجر نشوند.
رکود گردشگری ایران نسبت به ترکیه
رکود اقتصادی آمریکا نزدیک است؟
مدیرعامل شرکت فنرسازی زر گلپایگان از تغییر دامنه فعالیت این شرکت از ساخت قطعات به طراحی و ساخت محصول خبر داد.
کارشناس انرژی گفت: با توجه به رکودی که برای صنایع در اروپا پیش آمده است و با کاهش تولید صنایع انرژی بر روبرو شده است، فرصتی برای کشورهای دارای منابع مانند ایران به منظور توسعه بازارهای صادراتی شان ایجاد شده است.
رکود وارد اقتصاد هند شده است؟
بوشهر- مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس از ثبت رکورد ۱.۳ میلیارد دلاری صادرات در تاریخ فعالیت این شرکت خبر داد.
بازار خرید و فروش مسکن در رکود به سر می برد، با این حال اما در منطقه هفده شهریور قیمت هر متراژ خانه به حدود 57 میلیون تومان رسیده است.
فعالیت صنعت خدمات ایالات‌متحده به طور غیرمنتظره‌ای در ماه نوامبر با افزایش اشتغال افزایش یافت که شواهد بیشتری از حرکت اساسی در اقتصاد ارائه می دهد زیرا اقتصاد برای رکود پیش‌بینی شده در سال آینده آماده می‌شود.
فعالیت کارخانه روسیه در نوامبر با سریع‌ترین سرعت در تقریباً ۶ سال اخیر رشد می‌کند.
آمارها نشان می دهد که اوضاع خرید و فروش مسکن در این روزها در رکورد قرارداد با این حال قیمت مسکن در آخرین ماه فصل پاییزنشان می دهد که با تغییرات جزئی همراه بوده است.
گزارش اتاق ایران از شامخ مهرماه نشان می دهد که در این ماه باز هم رکورد بالاترین و پایین‌ترین شامخ به صنایع فلزی و پوشاک و چرم رسیده است.
اتاق بازرگانی ایران عدد شامخ (شاخص مدیران خرید) مهر ماه را منتشر کرده که نشان از قرار گرفتن این عدد در مرز رونق و رکود دارد.
علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران که این روز‌ها در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد به ۱۰ میلیون دنبال‌کننده رسید تا یک رکورد فوق‌العاده را در فضای مجازی ثبت کند.
مدیرعامل شرکت برق حرارتی گفت: افزايش چهار هزار و ۳۰۰ مگاواتی ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی، انجام ۹۴ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی، راه‌اندازی یک واحد جدید نیروگاهی در مدت هشت‌ماه و ثبت بیشترین میزان تولید برق سالانه از جمله رکوردشکنی‌های این صنعت در نخستین سال فعالیت دولت سیزدهم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ